D’S Damat Bu Nasıl Slogan?

Bilenler vardır; İstanbul Şişli’de Ok Meydanında Orka Grubun merkez binası var. Orka Grup meşhur erkek giyim markası D’S Damat’ın ta kendisi aslında. Damat’ın merkez binasının dış cephelerinde 2 tane devasa reklam yer alıyor. Ebatça daha küçük olanında bir slogan yer alıyor. Dikkatimi çekti. Aynen şöyle yazıyor; ‘Doğallığın içten dışa yolculuğu…’ Şimdi bunu gördüğümde aklıma ilk …

Bilkom, Apple ve Pazarlama Üzerine

Bilenler vardır; Türkiye’nin en çok tanınan APR‘larından (Apple yetkili satıcısı) Elmacıpazarında daha önce yaklaşık 2 sene süren bir iş deneyimim oldu. O zamanlarda Bilkom ile sürekli temasta olmamız sebebiyle firmayı ve çalışanlarını yakından tanıma şansı yakaladım. Gerçekten çok düzgün, çok akıllı insanların olduğunu belirtmem gerek. Fakat yine de Bilkom‘u yanlış yaptığını düşündüğüm her nokta eleştirdim. Bugün …

İnternettin Abi

Dün bir arkadaşım telefon açıp bir şey sordu; ‘Bütün şirketlerin kanunen bir web sitesi olması gerekliliği var mıydı?’ İşin aslı cevabı bilmiyorum. Böyle bir yasa yürürlüğe girdi mi? Tasarı aşamasında mı? Yoksa hiç düşünülmedi mi? Bilmiyorum.. Ama blog yazarı olunca insanın kafasında bu tarz ufak detaylarda bile şimşekler çakıyor.. İşte yazacak bir konu daha 🙂 Sevgili …

Firstmix

Nette rastladım aşağıdaki resimlere.. Ne de güzel bir çalışma olmuş yahu.. Kim ne derse desin çok ilerledi reklam sektörü çook.. Baksanıza sakızın mantığı farklı tatları bir araya getirmek olduğu için iki minibüsü sırt sırta ekleyip çıkmışlar sokağa 🙂 Önlerine gelene dağıtıyorlar sakızı ve anında görüntü alıyorlar müşteriden yorumları.. Bu arada kampanyayı da inceledim biraz.. Facebook …

Ufo Açık Hava Isıtıcıları

Futbolda fırsatçı golcü diye bir tabir vardır bilir misiniz? Hani rakip defansın hata yapmasını tetikte bekleyen veya pozisyon gereği oluşacak fırsatları önceden sezip tam da olması gereken yerde durup gol vuruşlarını yapan forvetlerden bahsediyorum. Hah işte, Ufo’nun açık hava ısıtıcı reklamlarını görünce aklıma hemen bu futbol tabiri geldi. Fırsatı yakalayan Ufo’ya helal olsun golü attı …

Reklamcılığın gerçekten sonu geldi mi?

Sarı sıcak Adanamızdan selam dostlar. Sıcaklar iki üç gündür insafa geldi gibi buralarda. Ama bu seferde sınavların stresi yakmaya başladı beni:) Tabii bu makaleler benim nefes almama yarıyor aslında. Neyse gelelim konumuza… Bildiğiniz üzere reklam pazarlama üzerine araştırmalar yapıp hatta ciddi kaynaklardan bilgiler öğrenmeye kadar taşıdım olayı. Amacım reklamcı olmaya çalışmak falan değil. Sadece yüzyıllardır …

İnternet Reklamcılığı Üzerine

Üç sene önce bir aile dostumuzla muhabbet ederken bana gelecekle alakalı planlarımı sordu. Afallayıp kaldım, kem küm yani şey… O zamanlar yok muydu plan program elbet vardı ama sanki hayal meyal.. Yani plan yapmak için planlanmışlardı. Doğru dürüst piyasa analizi dahi yapmamıştım. Bilen bilir bundan sonra SİNERJİ diye bişi girdi hayatıma ve sonrası malum… ‘Peki …